Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motortípus: álló egyhengeres
Működési elv: Négyütemű (ohv)
Legnagyobb teljesítmény: 12 Le / 5500 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: ?
Tüzelőanyagfogyasztás: 3,3 l / 100 km
Hengerfurat: 68 mm
Dugattyűlöket: 68 mm
Lökettérfogat: 247 ccm
Kompresszióviszony: 6,7:1
Kenés: körkeringetéses karteres olajozás
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: 28fok (főtengelyen)
Gyújtógyertya: Isolator MC 10-14 / 225
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: BVF N22-2 (22mm torokátmérő)
Üresjárási levegőcsavar: 3-4 ford nyitva
Tűhelyzet: 4. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: száraz, egytárcsás
Kapcsolómű kivitele: fogaskerék meghajtás
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: KARDÁNHAJTÁS !
Abroncsozás: 2,15 x B18
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6
Abroncs levegőnyomása hátul: 2,0-2,2
Rugózás elől: teleszkópvilla
Rugózás hátul: lengővilla teleszkóprugóval
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 16 l (2 l res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 1,1 l
Olajfajta: minőségi olaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 0,075 L
Olajfajta: lökésgátló olaj
Üressúly: 156 kg
Hasznossúly: 320 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 103 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ?
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.