Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motortípus: M 541 KF
Működési elv: Kétütemü Otto-motot
Legnagyobb teljesítmény: 2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél
Tüzelőanyagfogyasztás: 2-2,5l /100km
Hengerfurat: 38mm
Dugattyűlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Keverékkenés 50:1 (86 oktánszámú normálbenzin és Arol 2-T kétütemü motorolaj )
Hűtés: Menetszél által
Gyújtási ídőpont: 1,8mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: M 14-260
Gyújtógyertya hézag:  
Porlasztó típus: 16 N 1-11
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 4. rovátka felülről
Légszűrő: FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra
Tengelykapcsoló: többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval
Kapcsolómű kivitele: mechanikus, ékkapcsoló
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: 086-1-110 jelű egyszeres görgöslánc - TGL 11796
Abroncsozás: 2.75 - 16R - TGL 6497
Abroncs levegőnyomása elöl: 125 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: teleszkópvilla (130mm rugóút)
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút)
Csillapítás elöl: nincs, de hidraulikus végütköztetéssel
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 8,7 l (ebból 0,8 l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 400ccm
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 34 ccm
Olajfajta: lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 181,5 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 60 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.