Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motortípus: H53/2
Működési elv: Kétütemű Otto-motor
Legnagyobb teljesítmény: 2,2 Le (1,6Kw) / 5250 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: 4 Nm / 3500 rpm
Tüzelőanyagfogyasztás: 2,2 l / 100 km
Hengerfurat: 40 mm
Dugattyűlöket: 39,5 mm
Lökettérfogat: 49,6 ccm
Kompresszióviszony: 8:1
Kenés: tüzelőanyagolajozással
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: megszakítóhézag 0,4 mm
Gyújtógyertya: Isolator MM 14-280
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: 16N1-5(8)
Üresjárási levegőcsavar: van
Tűhelyzet: 2. slitz
Légszűrő: FLP 62/1 nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: Olajfürdős, 4 tárcsás
Kapcsolómű kivitele: mech. ékkapcsoló
Fokozatok száma: 3
Hajtólánc: 086-1-110 szimla görgőslánc
Abroncsozás: 20x2,75
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6 bar
Abroncs levegőnyomása hátul: 2 bar
Rugózás elől: spirálrugó teleszkópvilla
Rugózás hátul: hosszú himba rugós lábakkal
Csillapítás elöl: csillapitás nélkül, hidraulikus útkorlátozással
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 9,5 l
Olajmennyiség a hajtóműben: 0,4 l
Olajfajta: hajtóműolaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: ?
Olajfajta: Hidraulika, vagy hajtóműolaj
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 155 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 40 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25 m

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

olaj

(V.Tamás, 2007.12.23 11:55)

Hajtóműbe 4dl olaj kell!