Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motortípus: M 53/1 KH;KFR; (KF) ~ M 53/11 AR ~ M 54/11 KFL
Működési elv: kétütemű Otto-motor
Legnagyobb teljesítmény: 3,6Le(2,65kW)5750rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: 3,4 Nm \ 5800 rpm
Tüzelőanyagfogyasztás: 2,4 l \ 100km
Hengerfurat: 39,5 mm
Dugattyűlöket: 40 mm
Lökettérfogat: 49,6
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Tüzelőanyagolajozás 33:1 / 40:1 (91-es normálbenzin + 2-T motorolaj)
Hűtés: Turbóhűtés (M53-1KH/KFR/KF~M53-11AR~M54-11KFL)
Gyújtási ídőpont: 1,5 mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: Isolator MM 14-220
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: NKJ 153-5
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 2. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: Olajfürdős, 4 tárcsás
Kapcsolómű kivitele: mechanikus ékkapcsoló
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: 086-1-110 egyszeres görgőslánc
Abroncsozás: 2,75 x 16R
Abroncs levegőnyomása elöl: 150 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: Earles villa
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal
Csillapítás elöl: Dörzsbetétes rugóstagok
Csillapítás hátul: Dörzsbetétes rugóstagok
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 6,8 L (0,8 L res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 0,5 L
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: -
Olajfajta: -
Üressúly: 79 kg
Hasznossúly: 151 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 50 km\h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,5 m
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

hlalala@freemail.hu

(Halalfia, 2009.08.02 21:20)

Nekem is ilyenem van :D