Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motortípus: Morini
Működési elv: Négyütemű, egyhengeres
Legnagyobb teljesítmény: 13,8 LE 8200 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: 9,2 Nm 6800rpm
Tüzelőanyagfogyasztás: 95- ös ólommentes
Hengerfurat: ?
Dugattyűlöket: ?
Lökettérfogat: 125 ccm
Kompresszióviszony: ?
Kenés: karteres olajozás
Hűtés: -
Gyújtási ídőpont: -
Gyújtógyertya: -
Gyújtógyertya hézag: -
Porlasztó típus: -
Üresjárási levegőcsavar: -
Tűhelyzet: -
Légszűrő: -
Tengelykapcsoló: -
Kapcsolómű kivitele: -
Fokozatok száma: 6
Hajtólánc: -
Abroncsozás: -
Abroncs levegőnyomása elöl: -
Abroncs levegőnyomása hátul: -
Rugózás elől: Progresszív eleszkóprugó
Rugózás hátul: könnyűfém lengőkar, progresszív, több fokozatban állítható központi rugóstag
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 18 L
Olajmennyiség a hajtóműben: -
Olajfajta: -
Olajmennyiség a teleszkópvillában: -
Olajfajta: -
Üressúly: 135 kg
Hasznossúly: -
Legnagyobb megengedett sebesség: 105 Km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ÁR: 3600 Euro

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.