Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Egykerekezés

Rendesen ülsz a motoron ,közepes gázt adsz, rálövöd a kupplungot (a motor erejétől függ , hogy egyesben vagy kettesben mész). Lábad a hátsó féken : beletaposol! Szokd azt az érzést, hogy milyen amikor a hátsó fék leteszi a motor elejét! Meg kell találnod a holtpontot (holtpont: az a pont ahol ha még gázt húzol már hanyatt esel), a gázzal és a fékkel gépészkedsz! Úgy is megnyújthatod az egykerekezés hosszát , ha átváltasz egy sebességet egykeréken.

Egy Simsonon vagy egy kis endurón (DT,TS ): bő gázzal és igen rálőtt kuplunggal bírhatod a gépet az ágaskodásra. Ezekkel szinte csak holtponton lehet egykerekezni. Ha már elég jól megy fél kézzel is kerózhatsz , állva az ülésen, féllábon állva, lábad áttéve a kormányon, féloldalasan ülve , 2-3 személlyel , mosolyogva ,kiabálva stb. Ha még nem érzed igazán a dolgot ne egykerekezz buszmegálló előtt!

Elsőkerekezés

Enduróval viszonylag könnyen megy , a nagy rugóút miatt. Fontos a jó minőségű első tárcsafék és a jó gumi. Hasonló a robogónál leírtakhoz és talán attól könnyeb is.

Nem árt gyakorlott robogósnak lenned .Erős a pofáraesés veszélye! Jó ha elsőkereden tárcsafék van , vegyél új fékbetétet ! A gumit ereszd le kissé ! A mintázata legyen jó! Vegyél fel bukót meg mindent amid van ! Először lassan menj , próbáld megállás előtt blokkolni az elsőkereket, és a levegőbe emelni a hátulját. A súlypontod elől van. Ha már jól megy , növeld a sebességet! FOKOZATOSAN!

Csak igen sok gyakorlás árán fogsz gurulni 5 métert! Ha már képes vagy 10 métert elsőkeréken megtenni: lóbálhatod közben a lábad elengedheted félkézzel a kormányt, felteheted a lábad is a kormányra, fordulhatsz 180 fokot elsőkeréken.

Sok szerencsét a gyakorláshoz, de csak óvatosan!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.